Przejdź do treści
Aktualności

BLIK Płacę Później w SGB Mobile

Już od lipca usługa BLIK Płacę Później będzie dostępna dla pierwszych użytkowników Banków Spółdzielczych SGB w formule Family & Friends. To wyjątkowa okazja, by jako pierwsi mogli wypróbować nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które wkrótce trafi do szerszego grona klientów. Funkcjonalność będzie dostępna w aplikacji SGB Mobile i została zaprojektowana z myślą o tych, którzy oczekują wygody i elastyczności.

Jak to działa? Zrób zakupy w sklepie internetowym, przejdź do płatności, wybierz BLIK Płacę Później, wpisz kod z aplikacji i gotowe.

Ta metoda płatności jest już dostępna w ponad 20 tysiącach polskich sklepów internetowych i cieszy się rosnącą popularnością. Płatności odroczone to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku – dają klientom możliwość odroczenia zapłaty aż do 30 dni bez dodatkowych kosztów, zapewniając większą swobodę w zarządzaniu budżetem.

Technologia i innowacje muszą wspierać biznes i klientów, proponując BLIK Płacę Później, Banki Spółdzielcze SGB udowadniają, że staliśmy się liderami we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi płatniczych zgodnie z obecnymi trendami. Nasi klienci poszukują rozwiązań elastycznych, bezpiecznych, a jednocześnie prostych i gwarantujących sprawne bankowanie – ocenia Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za pion IT. – Nowa oferta wpisuje się w trend płatności z odroczonym terminem, co ułatwia organizację domowych finansów. Dostarczamy dokładnie to, czego od banku oczekuje klient, co jest zgodne z naszą strategią „Więcej niż biznes”

a

Aplikacja SGB Mobile to trzecia aplikacja bankowa w Polsce, która zaoferuje swoim użytkownikom możliwość skorzystania z płatności odroczonych poprzez usługę BLIK Płacę Później.

Najnowsze wydanie